Ciklus radionica „Osnove marketinškog pristupa za obrtnike“ za članove Udruženja obrtnika Rijeka

Ciklus radionica „Osnove marketinškog pristupa za obrtnike“ za članove Udruženja obrtnika Rijeka

Pozivamo sve članove Udruženja obrtnika Rijeka na Ciklus radionica „Osnove marketinškog pristupa za obrtnike“ koje su osmišljene za obrtnike koji žele razumjeti kako učinkovito primijeniti marketinške pristupe za svoje poslovanje.

27.5.2025. u 17:00 sati –  Ključne ciljne skupine i potrošački put: temelji uspješnog marketinga
Svaka marketinška odluka kreće od jasnog razumijevanja tko su vaši najvažniji kupci. Obrtnici često misle da su „svi“ njihova publika, ali pravi rast dolazi od fokusiranja na specifične skupine i razumijevanja njihovog puta od prvog kontakta do kupnje. Objasnit ćemo zašto ljudi znaju za vaš proizvod, raspituju se, ali često ne naprave zadnji korak – kupnju.

3.6.2025. u 17:00 sati –  Društvene mreže i influencer marketing: prilika ili gubljenje vremena?
Sve više obrtnika koristi društvene mreže, ali pitanje je – kako to raditi učinkovito? Kroz praktične savjete saznat ćete treba li vašem obrtu prisutnost na društvenim mrežama, kako odabrati prave platforme i kreirati sadržaj te kako suradnja s influencerima može povećati vidljivost malog brenda.

5.6.2025. u 17:00 sati – Jednostavno istraživanje tržišta za obrtnike
Bez obzira na budžet ili veličinu obrta, istraživanje tržišta je ključno za donošenje pametnih odluka. Pokazat ćemo kako uz jednostavne alate (intervjui, promatranje konkurencije) možete dobiti vrijedne informacije koje će vam pomoći da bolje razumijete kupce i tržište.

12.6.2025. u 17:00 sati –  Definiranje cijene: kako postaviti cijenu koja ima smisla
Postavljanje cijene ne smije biti samo zbrajanje troškova i dodavanje marže. Ključ je razumjeti što vaš proizvod ili usluga znači kupcu – koju vrijednost mu donosi i koliko je spreman platiti tu vrijednost. Govorit ćemo o važnosti percepcije vrijednosti, tržišnim očekivanjima i kako balansirati između realnih troškova i maksimalne cijene koju tržište može prihvatiti.

Radionice će održati Ivana First Komen i Helena Emling Fabijanić.

Ivana First Komen, profesorica je marketinga na Ekonomskom fakultetu u Rijeci, voditeljica programa cjeloživotnog obrazovanja „Marketing malih proizvođača – od tradicije i prirodnih resursa do proizvoda visoke vrijednosti“ te ima višegodišnje iskustvo u održavanju radionica i mentoriranju malih poduzetnika, OPGova i obrtnika.

Helena Emling Fabijanić, vlasnica Studia Helios, stručnjakinja je za marketing i branding s više od 20 godina iskustva. Specijalizirana za male proizvođače i pružatelje usluga kojima pomaže razviti učinkovite strategije za povećanje vidljivosti i uspjeha na tržištu.

Radionice će se održati u Edukacijskom centru Udruženja obrtnika Rijeka, na adresi Vukovarska 21, Rijeka.

Prijave se zaprimaju na e-mail adresu:  uo.rijeka@hok.hr uz navođenje:

  1. Naziv obrta
  2. Ime i prezime vlasnika obrta
  3. Kontakt broj mobitela