Udruženje obrtnika Rijeka, Bakar, Kraljevica, Čavle i Kostrena 07.04.2022. godine s početkom u 13:00 sati u prostorijama Udruženja, Vukovarska 21, organizirat će radionicu namijenjenu svima koji žele naučiti raditi sa platformama Zoom i Google Meet, pod nazivom: Kako organizirati sastanak u virtualnom okruženju?
Na radionici će se dobiti odgovori na sljedeća pitanja:
- Kako organizirati sastanak na platformama kao što su Zoom ili Google Meet?
- Koju platformu izabrati i kako pozvati sudionike?
- Kako osigurati da cijeli događaj prođe nesmetano?
- Što je hibridni event i kako ga organizirati?
- Pitanja sudionika
Trajanje radionice: 2 sata
Prijave:
Na radionicu se mogu prijaviti svi zainteresirani, a iznos kotizacije određen je kako slijedi:
- članovi Udruženja obrtnika Rijeka (obrtnici i dobrovoljni članovi) = 50,00 kn
- ostali = 200,00 kn.
Članovi Udruženja obrtnika Rijeka mogu podnijeti prijavu na radionicu uz uvjet da im dug komorskog doprinosa ne premašuje dva kvartala (456,00 kn).
Rokovi i način prijave:
Pravovaljanom prijavom smatrat će se ona koja se podnese na e-mail Udruženja cehovi@obrtnici-rijeka.hr najkasnije do ponedjeljak, 04.04.2022. godine sa sljedećim podacima:
1. Naziv, adresa sjedišta i OIB obrta
2. Status polaznika edukacije (obrtnik/član obiteljskog kućanstva/zaposlenik)
3. Kopija uplate kotizacije
4. Naznačiti ukoliko je potreban R-1 račun
5. Kontakt broj.
Uplatni račun za kotizaciju:
Udruženje obrtnika Rijeka
IBAN: HR4723400091117013553
Poziv na broj: 07042022
Opis plaćanja: Radionica
Za sve dodatne informacije možete nazvati 051/372-114 ili pisati na e-mail: cehovi@obrtnici-rijeka.hr.
NAPOMENE:
* Radi lakšeg praćenja radionice poželjno je da polaznici donesu laptop
* Iznos uplaćene kotizacije se ne vraća u slučaju odustajanja od strane polaznika, osim u slučaju dokaza o COVID pozitivnom testu
* Uplaćeni iznos kotizacije za seminar se vraća u slučaju otkazivanja od strane organizatora.