U Udruženju obrtnika Rijeka održana je prezentacija DigiArhiva-digitalizacija za obrtnike

U Udruženju obrtnika Rijeka održana je prezentacija DigiArhiva-digitalizacija za obrtnike

U Udruženju obrtnika Rijeka 29.9.2025. godine predstavnici DigiArhiva održali su predstavljanje svojih usluga i pogodnosti digitalizacije za obrtnike.

Svi zainteresirani obrtnici mogu se obratiti Udruženju obrtnika Rijeka putem e-mail-a: uo.rijeka@hok.hr za dostavu prezentacije s predavanja te izravno predstavnicima DigiArhiva:

Dino Tomljanović

Voditelj ključnih kupaca

Tel: +385 91 605 4756

E-mail: dtomljanovic@digiarhiva.hr

Web: www.digiarhiva.hr

Web: www.terminalworks.com 

Radnička 45, 51000 Rijeka, Croatia

Temeljem Sporazuma zaključenog između OK PGŽ i TD Terminalni poslovi d.o.o. obrtnicima se omogućuje korištenje sustava po posebnoj godišnjoj cijeni od 60,00 EUR (šezdeseteura) uvećano za PDV (25%), umjesto redovne mjesečne pretplate.

Zašto odabrati DigiArhivu?

– Jednostavnost i učinkovitost: – platforma omogućuje brzo i lako pretraživanje dokumenata po samom sadržaju zahvaljujući naprednom OCR-u i indeksiranju

– Sigurnost na prvom mjestu: podaci su zaštićeni najnovijim tehnologijama zaštite i enkripcije, osiguravajući da su dokumenti sigurni od svih prijetnji

– Pravno valjana digitalizacija: DigiArhiva je DMS s pravno valjanom digitalizacijom u Hrvatskoj, što znači da nakon digitalizacije više nije potrebno čuvati papirnate dokumente

Prednosti digitalizacije s DigiArhivom:

– Ušteda prostora: Oslobađanje dragocjenog uredskog prostora eliminacijom potrebe za skladištenjem papirnate dokumentacije

– Povećana produktivnost: Brz pristup dokumentima omogućuje zaposlenicima efikasnije obavljanje svakodnevnih zadataka

– Besprijekorna integracija s e-Računom: primanje e-račune izravno kroz sustav, osiguravajući njihovo sigurno pohranjivanje i lako pretraživanje unutar digitalnog arhiva

– Usklađenost s propisima: platforma osigurava da je poslovanje korisnika u skladu s najnovijim zakonskim zahtjevima, pružajući mir i sigurnost u svakodnevnom poslovanju.

– Jednostavna integracija: povezivanje arhive s postojećim programskim rješenjima

– Ekološka osviještenost: Smanjenjem upotrebe papira doprinosi se očuvanju okoliša i stvara se”paperless” ured.