<strong><em>Predstavljanje pogodnosti DigiArhiva za članove Udruženja obrtnika Rijeka</em></strong>

Predstavljanje pogodnosti DigiArhiva za članove Udruženja obrtnika Rijeka

DigiArhiva održat će predstavljanje svojih usluga i pogodnosti za obrtnike – članove  Udruženja obrtnika Rijeka dana  29.09.2025. u 14:30 sati u Edukacijskom centru Udruženja obrtnika Rijeka, Vukovarska 21, Rijeka.

Prijave se zaprimaju putem e-mail-a  uo.rijeka@hok.hr .

Temeljem Sporazuma o poslovnoj suradnji zaključenog dana 15. rujna 2025., između Obrtničke komore Primorsko-goranske županije i TD Terminalni poslovi d.o.o. obrtnici ostvaruju posebne uvjete ugovaranja proizvoda i usluga koje se pružaju putem platforme DigiArhiva- sveobuhvatnog rješenja za integraciju sa e-RAČUNOM i za digitalizaciju poslovne dokumentacije obrtnika, u skladu sa zakonskim obvezama sukladno novom Zakonu o fiskalizaciji, u cilju olakšavanja, poticanja i unaprjeđenja njihovog poslovanja.

Temeljem Sporazuma zaključenog između OK PGŽ i TD Terminalni poslovi d.o.o. obrtnicima se omogućuje korištenje sustava po posebnoj godišnjoj cijeni od 60,00 EUR (šezdeseteura) uvećano za PDV (25%), umjesto redovne mjesečne pretplate.

Zašto odabrati DigiArhivu?

  • Jednostavnost i učinkovitost: – platforma omogućuje brzo i lako pretraživanje dokumenata po samom sadržaju zahvaljujući naprednom OCR-u i indeksiranju
  • Sigurnost na prvom mjestu:  podaci su zaštićeni najnovijim tehnologijama zaštite i enkripcije, osiguravajući da su dokumenti sigurni od svih prijetnji
  • Pravno valjana digitalizacija: DigiArhiva je DMS s pravno valjanom digitalizacijom u Hrvatskoj, što znači da nakon digitalizacije više nije potrebno čuvati papirnate dokumente 

Prednosti digitalizacije s DigiArhivom:

  • Ušteda prostora:   Oslobađanje dragocjenog uredskog prostora eliminacijom potrebe za skladištenjem papirnate dokumentacije
  • Povećana produktivnost:  Brz pristup dokumentima omogućuje  zaposlenicima efikasnije obavljanje svakodnevnih zadataka
  • Besprijekorna integracija s e-Računom:  primanje e-račune izravno kroz sustav, osiguravajući njihovo sigurno pohranjivanje i lako pretraživanje unutar digitalnog arhiva
  • Usklađenost s propisima:  platforma osigurava da je poslovanje korisnika u skladu s najnovijim zakonskim zahtjevima, pružajući mir i sigurnost u svakodnevnom poslovanju.
  • Jednostavna integracija: povezivanje arhive s postojećim programskim rješenjima
  • Ekološka osviještenost: Smanjenjem upotrebe papira doprinosi se očuvanju okoliša i stvara se”paperless” ured. 

Pozivamo sve zainteresirane obrtnike i da se prijave za predstavljanje usluga i savjetovanje.