Podsjećamo na rokove za podnošenje Zahtjeva za nadoknadu fiksnih troškova i Zahtjeva za ostvarivanje prava na umanjenje zakupnine

Podsjećamo na rokove za podnošenje Zahtjeva za nadoknadu fiksnih troškova i Zahtjeva za ostvarivanje prava na umanjenje zakupnine

objavljeno u: Novosti
1. Podnošenje Zahtjeva za nadoknadu dijela ili svih fiksnih troškova za veljaču 2021. godine

Poduzetnicima kojima je Odlukama Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske na dan 1. veljače 2021. bio obustavljen rad nadoknadit će se svi ili dio fiksnih troškova za veljaču 2021. godine. Pravo na nadoknadu fiksnih troškova za veljaču 2021. ostvaruju poduzetnici kojima je pad prihoda/primitaka u veljači 2021. godine u odnosu na veljaču 2020. godine bio najmanje 60%.

Iznimno, poduzetnici koji su započeli s radom tijekom 2020. godine ostvaruju pravo na nadoknadu fiksnih troškova za veljaču 2021., ako im je pad prihoda/primitaka u veljači 2021. godine u odnosu na studeni 2020. godine bio najmanje 60%.
Ako su poduzetnici započeli s radom u prosincu 2020. ili u 2021. godini, nemaju pravo na nadoknadu fiksnih troškova jer ne postoji razdoblje za usporedbu radi izračuna pada primitaka/prihoda.

Ukoliko računi nisu plaćeni prije isplate nadoknade poduzetnici su ih dužni platiti u roku od 8 dana od dana isplate nadoknade.

Zahtjev za nadoknadu dijela ili svih fiksnih troškova za veljaču 2021. poduzetnici podnose Ministarstvu financija, Poreznoj upravi. Popunjen Zahtjev podnosi se nadležnoj ispostavi putem sustava ePorezna od 15. ožujka 2021. do 15. travnja 2021. godine. Iznimno, poduzetnici koji nisu korisnici ePorezne dostavljaju popunjen Zahtjev putem servisa Porezne uprave „Pišite nam“.

Detaljnije informacije o uvjetima i načinu ostvarivanja prava na nadoknadu plaćenih fiksnih troškova za veljaču dostupne su u Uputi o provedbi mjere nadoknade dijela ili svih plaćenih fiksnih troškova u sklopu mjere Potpore za očuvanje radnih mjesta u djelatnostima pogođenim Koronavirusom (COVID-19) ZA VELJAČU 2021.g. 

Više informacija vezanih uz izvanredno stanje izazvano širenjem virusa COVID – 19 možete pročitati OVDJE.

2. Podnošenje Zahtjeva za ostvarivanje prava na umanjenje zakupnine – GRAD RIJEKA

Grad Rijeka će svim zakupcima gradskih poslovnih prostora te površina javne namjene za postavu privremenih objekata te reklamnih i oglasnih predmeta, umanjiti zakupninu, a sukladno opsegu pada prometa.

Pomoć za umanjenje zakupnine odnosi se na razdoblje od 1. siječnja 2021. godine do 28. veljače 2021. godine, uz mogućnost produljenja ovisno o razvoju situacije sa pandemijom koronavirusa.

Kriteriji za umanjenje plaćanja zakupnine zakupnicima:

  • sa padom prometa od 40-60% odobrit će se umanjenje zakupnine za 30%;
  • sa padom prometa od 60,01-100% odobrit će se umanjenje zakupnine za 50%.
Zahtjevi za ostvarivanje prava na umanjenje zakupnine za veljaču 2021. godine podnositi će se sukladno slijedećem roku: od 20. do zaključno 28. ožujka 2021. godine.

Za više informacija pogledajte OVDJE.