| Popunjen Zahtjev za nadoknadu dijela ili svih fiksnih troškova u sklopu mjere Potpore za očuvanje radnih mjesta u djelatnostima pogođenim Koronavirusom (COVID-19) ZA SIJEČANJ 2021. podnosi se nadležnoj ispostavi Porezne uprave putem sustava ePorezna najkasnije do 15. ožujka 2021. Iznimno, poduzetnici koji nisu korisnici ePorezne dostavljaju popunjen Zahtjev korištenjem servisa Porezne uprave „Pišite nam“. Poduzetnicima u sustavu poreza na dodanu vrijednost priznaju se troškovi bez poreza na dodanu vrijednost. Pod fiksnim troškovima podrazumijevaju se:
|
Detaljnije informacije o uvjetima i načinu ostvarivanja prava na nadoknadu plaćenih fiksnih troškova za siječanj dostupne su u Uputi o provedbi mjere nadoknade dijela ili svih plaćenih fiksnih troškova u sklopu mjere Potpore za očuvanje radnih mjesta u djelatnostima pogođenim Koronavirusom (COVID-19) za siječanj 2021..
Podsjećamo, pravo na nadoknadu svih ili dijela fiksnih troškova za mjesec siječanj 2021. ostvaruju poduzetnici kojima je Odlukama Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske od 27. studenoga 2020. i 8. siječnja 2021. godine obustavljen rad, a kojima je pad prihoda/primitaka u mjesecu siječnju 2021. godine u odnosu na siječanj 2020. godine bio najmanje 60%.
Iznimno, pravo na nadoknadu plaćenih fiksnih troškova ostvaruju poduzetnici koji su započeli s radom tijekom 2020. godine, ako im je pad prihoda/primitaka u mjesecu siječnju 2021. godine u odnosu na studeni 2020. godine bio najmanje 60%.
Više informacija vezanih uz izvanredno stanje izazvano širenjem virusa COVID – 19 (paket mjera iz prosinca 2020.) možete pročitati OVDJE.