Održano predavanje “Brend nije logo: Kako izgraditi prepoznatljiv identitet”

Održano predavanje “Brend nije logo: Kako izgraditi prepoznatljiv identitet”

U Udruženju obrtnika Rijeka 3.4.2025. godine u 17:00 sati na predavanje “Brend nije logo: Kako izgraditi prepoznatljiv identitet” koje je održala prof. dr. sc. Ivana First Komen, voditeljica programa „Marketing malih proizvođača – od tradicije i prirodnih resursa do proizvoda visoke vrijednosti“ sa Ekonomskog fakulteta u Rijeci.

Mnogi vjeruju da su logo, boje i vizualni elementi dovoljni za prepoznavanje od strane kupaca. Međutim, brend je mnogo dublji od samog vizualnog identiteta – on je skup asocijacija koje, ako su pažljivo odabrane, stvaraju vrijednost, izazivaju emocije i usmjeravaju željena ponašanja potrošača. Što Vaš brend zaista predstavlja? Kako se razlikujete od konkurencije? Kako želite da kupci percipiraju Vaš brend? I, najvažnije, što želite da osjete svaki put kada pomisle na Vas?

Na ovom predavanju detaljno se objasnilo što čini jak brend i zašto nije dovoljno da se svi oslonimo samo na vizualne elemente brenda.

Za više informacija:

Više o programu | Ekonomski fakultet u Rijeci

E-mail: ivana.first.komen@efri.uniri.hr
Telefon: (051) 355 169