Podsjećamo na rokove za podnošenje Zahtjeva za nadoknadu fiksnih troškova za SRPANJ i KOLOVOZ 2021.

Podsjećamo na rokove za podnošenje Zahtjeva za nadoknadu fiksnih troškova za SRPANJ i KOLOVOZ 2021.

objavljeno u: Novosti

Podsjećamo članove na rokove za podnošenje Zahtjeva za nadoknadu fiksnih troškova za SRPANJ i KOLOVOZ 2021.
 

  1. Zahtjev za nadoknadu svih ili dijela fiksnih troškova za SRPANJ 2021. godine

            – 16.09.2021. godine istječe rok za podnošenje
          Poduzetnicima kojima je Odlukama Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske tijekom srpnja 2021. bio obustavljen ili ograničen rad (dalje u tekstu: Odluke) nadoknadit će se svi ili dio fiksnih troškova za srpanj 2021. godine.           
Pravo na nadoknadu fiksnih troškova za srpanj 2021. ostvaruju poduzetnici kojima je pad prihoda/primitaka u srpnju 2021. godine u odnosu na srpanj 2019. godine bio najmanje 60%.
Iznimno, poduzetnici koji su započeli s radom nakon srpnja 2019. godine ostvaruju pravo na nadoknadu fiksnih troškova za srpanj 2021. ako im je pad prihoda/primitaka u srpnju 2021. godine u odnosu na studeni 2020. godine bio najmanje 60%.
Ako su poduzetnici započeli s radom u prosincu 2020. ili u 2021. godini, nemaju pravo na nadoknadu fiksnih troškova jer ne postoji razdoblje za usporedbu radi izračuna pada primitaka/prihoda.           
Zahtjev za nadoknadu dijela ili svih fiksnih troškova za SRPANJ 2021. poduzetnici podnose Ministarstvu financija, Poreznoj upravi. Popunjen Zahtjev podnosi se nadležnoj ispostavi putem sustava ePorezna  do 16. rujna 2021. godine. Iznimno, poduzetnici koji nisu korisnici ePorezne dostavljaju popunjen Zahtjev putem servisa Porezne uprave „Pišite nam“​. ​​
Detaljniji uvjeti i način ostvarivanja prava propisani su Uputom o provedbi mjere nadoknade dijela ili svih fiksnih troškova u sklopu mjere Potpore za očuvanje radnih mjesta u djelatnostima pogođenim Koronavirusom (COVID-19) za SRPANJ 2021.

  1. Zahtjev za nadoknadu svih ili dijela fiksnih troškova za KOLOVOZ 2021. godine

            – podnosi se od 15.09. do 15.10.2021. godine
         Poduzetnicima kojima je Odlukama Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske tijekom kolovoza 2021. bio obustavljen ili ograničen rad (dalje u tekstu: Odluke) nadoknadit će se svi ili dio fiksnih troškova za kolovoz 2021. godine.
Pravo na nadoknadu fiksnih troškova za kolovoz 2021. ostvaruju poduzetnici kojima je pad prihoda/primitaka u kolovozu 2021. godine u odnosu na kolovoz 2019. godine bio najmanje 60%.
Iznimno, poduzetnici koji su započeli s radom nakon kolovoza 2019. godine ostvaruju pravo na nadoknadu fiksnih troškova za kolovoz 2021. ako im je pad prihoda/primitaka u kolovozu 2021. godine u odnosu na studeni 2020. godine bio najmanje 60%.
Ako su poduzetnici započeli s radom u prosincu 2020. ili u 2021. godini, nemaju pravo na nadoknadu fiksnih troškova jer ne postoji razdoblje za usporedbu radi izračuna pada primitaka/prihoda.
Zahtjev za nadoknadu dijela ili svih fiksnih troškova za KOLOVOZ 2021. poduzetnici podnose Ministarstvu financija, Poreznoj upravi. Popunjen Zahtjev podnosi se nadležnoj ispostavi putem sustava ePorezna od 15. svibnja 2021. do 15. lipnja 2021. godine. Iznimno, poduzetnici koji nisu korisnici ePorezne dostavljaju popunjen Zahtjev putem servisa Porezne uprave „Pišite nam“​. ​​
Detaljniji uvjeti i način ostvarivanja prava propisani su Uputom o provedbi mjere nadoknade dijela ili svih fiksnih troškova u sklopu mjere Potpore za očuvanje radnih mjesta u djelatnostima pogođenim Koronavirusom (COVID-19) za KOLOVOZ 2021.
           
Više informacija vezanih uz izvanredno stanje izazvano širenjem virusa COVID – 19 možete pročitati OVDJE.